Service

Bezorgen en installeren

Bestellingen kunnen inclusief of exclusief installatie zijn. In het geval van exclusief installatie zullen wij de Sessy GRATIS naar u opsturen per koerier of bezorgservice (nog te kiezen). In dit geval zult u zelf zorgdragen voor de installatie. Dit dient nadrukkelijk conform NEN1010 te gebeuren.

In het geval wij ook de installatie voor u doen wordt de Sessy geleverd op het moment dat wij de installatie bij u komen verzorgen. Wij maken hiervoor in overleg met u een afspraak.

Wij streven naar levering in het kwartaal dat is aangegeven voor het batchnummer bij uw bestelling en zullen ons uiterste best doen zo snel mogelijk te leveren.

Annulering

Omdat uw order een reservering betreft en wij op uw verzoek zullen fabriceren na bestelling maken wij na de reservering kosten voor administratie, verwerking en ontwikkeling. Deze gemaakte kosten zullen niet worden terugbetaald en bedragen 10% van het orderbedrag.

Een annulering kunt u mailen aan: info@sessy.nl, onder vermelding van uw factuurnummer. Opgaaf van een reden moet niet, maar helpt ons wel in onze toekomstige bedrijfsvoering en wordt zeer gewaardeerd.

Zie ook charged.nu/herroeping

Retournering

U heeft zonder opgaaf van redenen het recht om de Sessy te retourneren binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst. Een retourmelding kunt u mailen naar: info@sessy.nl, onder vermelding van uw factuurnummer. U draagt zelf de kosten voor dit transport.

Opgaaf van een reden moet niet, maar helpt ons wel in onze toekomstige bedrijfsvoering en wordt zeer gewaardeerd. Zodra de Sessy gebruikssporen of beschadigingen bevat, meer is gebruikt dan alleen het inspecteren van het producten of is geïnstalleerd, dan kunt u de Sessy niet meer retourneren.

Garantie

Bij een defect, zal een van onze specialisten onderzoeken hoe het defect is ontstaan en of de reparatie onder de fabrieksgarantie valt. In eerste instantie proberen we dit telefonisch en via het internet. Indien dit onderzoek geen uitsluitsel geeft, kunt u de Sessy naar ons opsturen. In het geval het defect binnen de garantie valt, zullen wij de kosten voor transport op ons nemen.

In het geval het defect niet onder de garantie valt zullen we een bedrag voor reparatie begroten en communiceren, waarna u kunt kiezen om deze uit te laten voeren of dat wij dit voor u doen en u de gerepareerde Sessy weer terug ontvangt.

Bij een defect kunt u mailen naar info@sessy.nl, onder vermelding van uw factuurnummer. We nemen contact met u op om verdere afhandeling mogelijk te maken.