Service
Bezorgen en installeren
Bestellingen kunnen inclusief of exclusief installatie zijn. Onze partners (je vindt ze hier) kunnen de installatie verzorgen. De Sessy wordt dan geleverd op het moment dat zij de installatie bij jou komen verzorgen. Zij maken hiervoor in overleg met jou een afspraak. In het geval van exclusief installatie kunnen wij de Sessy naar jou opsturen. In dit geval zul je zelf zorgdragen voor de installatie. Dit dient nadrukkelijk conform NEN1010 te gebeuren.
Wij streven naar levering in het kwartaal dat is aangegeven voor het batchnummer bij jouw bestelling en zullen ons uiterste best doen zo snel mogelijk te leveren.
Annulering
Omdat jouw order een reservering betreft en wij op jouw verzoek zullen fabriceren na bestelling maken wij na de reservering kosten voor administratie, verwerking en ontwikkeling. Deze gemaakte kosten zullen niet worden terugbetaald en bedragen 10% van het orderbedrag. Een annulering kun je mailen aan: info@sessy.nl, onder vermelding van jouw factuurnummer. Opgaaf van een reden moet niet, maar helpt ons wel in onze toekomstige bedrijfsvoering en wordt zeer gewaardeerd.
Retournering
Je hebt zonder opgaaf van redenen het recht om de Sessy te retourneren binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst. Een retourmelding kunt je mailen naar: info@sessy.nl, onder vermelding van jouw factuurnummer. Je draagt zelf de kosten voor dit transport. Opgaaf van een reden moet niet, maar helpt ons wel in onze toekomstige bedrijfsvoering en wordt zeer gewaardeerd. Zodra de Sessy gebruikssporen of beschadigingen bevat, meer is gebruikt dan alleen het inspecteren van het producten of is geïnstalleerd, dan kun je de Sessy niet meer retourneren.
Garantie
Bij een defect, zal een van onze specialisten onderzoeken hoe het defect is ontstaan en of de reparatie onder de fabrieksgarantie valt. In eerste instantie proberen we dit telefonisch en via het internet. Indien dit onderzoek geen uitsluitsel geeft, kun je de Sessy naar ons opsturen. In het geval het defect binnen de garantie valt, zullen wij de kosten voor transport op ons nemen. In het geval het defect niet onder de garantie valt zullen we een bedrag voor reparatie begroten en communiceren, waarna je kunt kiezen om deze uit te laten voeren of dat wij dit voor jou doen en kun je de gerepareerde Sessy weer terug ontvangt.
Bij een defect kunt je mailen naar info@sessy.nl, onder vermelding van jouw factuurnummer. We nemen contact met jouw op om verdere afhandeling mogelijk te maken.
Klachten
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice te bereiken met de telefoon via 085 0608499 of mail naar info@sessy.nl. Het helpt ons erg als je je klantnummer bij de hand hebt.
Als de route via de helpdesk niet leidt tot een goede oplossing, schrijf dan het management aan via info@charged.nu of stuur een brief per post naar dit adres: Charged B.V. t.a.v. de directie, Wanraaij 4 6673 DN, Andelst.